ÜRÜN GRUPLARIMIZ

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Ürünlerimiz ile ilgili her türlü bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Mesai Saatlerimiz

Hafta İçi: 08:30 - 18:00
Cumartesi: 08:30 - 13:00

E-POSTA LİSTEMİZE ÜYE OLUN

E-Posta listemize kaydolun, en son kampanya ve fırsatlardan ilk siz haberdar olun.

ÜRETİCİ FİRMA VE DİSTRİBÜTÖRLÜKLERİMİZ



SIK SORULAN SORULAR

Teknik Servis

Cihazım arızalı, ne yapmam gerekir?

Cihazınız garantili ise, İzmir Servis Merkezi’mize veya İstanbul Servis Noktası'na göndererek ücretsiz garanti hizmeti alabilirsiniz.Buna ilave olarak, İstanbul ve İzmir’de bu hizmeti yerinde almak isterseniz servis bedeli  İstanbul ve İzmir için 80 TL + KDV(%18) dir * .


*İzmir ve İstanbul Şehir Merkezi sınırları için geçerli fiyattır.

Cihazımı Servis Merkezi’ne gönderdim, ne kadar sürede elime ulaşır?

 Şirketimiz ortalama servis süresi 2 (iki) gündür .Bu süre , arızalı cihazın Servis Merkezi’ne ulaşmasını takiben başlar. Kargo hasarları ve garantisi bitmiş cihazlar için servislerde müşteri onayı için geçen süre bu süreye dahil değildir.

Cihazım arızalı ancak garantili değil, ne yapmam gerekir?

 İstanbul ve İzmir için servis bedeli karşılığı yerinde arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

Servis Bedeli ödememek için cihazınızı Servis Merkezi olan İzmir adresimize göndermeyi tercih edebilirsiniz .Cihazınızın tamir bedeli ile ilgili size bilgi verildikten sonra onayınızı takiben işlem tamamlanır .

Cihazıma bakım yaptırmam gerekir mi?

İthalatçı firma olarak biz , cihazınızın tipine ve kullanım yoğunluğuna göre yılda en az 1 olmak üzere , ortalama 2 kere bakım yaptırmanızı öneriyoruz.Bakım yaptırmanız cihazınızın kullanım süresini uzatır, arızalara karşı önlem niteliğindedir .Ayrıca bakım işlemine dahil olan yazılım güncellemesi ile , cihazınız sahte banknotlara karşı devamlı olarak sizi korur.

Sahte Paralara İlişkin

Cihazımdan sahte para geçti, ne yapmam gerekir?

 Teknosel cihazlarında TL, EURO için böyle bir risk söz konusu değildir.

USD için ise, çok özel ve Kuzey Kore yapımı sahte USD banknotlar hariç böyle bir risk bulunmamaktadır.

Kargo ve Teslimat

Ürünüm elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

 Sipariş etmiş olduğunuz ürün ile ilgili ertesi gün teslim standardımız vardır. Eğer ürün bu süreye rağmen elinize ulaşmadıysa, adres ve işlem kontrolü için lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz.

Garantili / Garantisiz Cihazımı Servis Merkezi’ne göndereceğim, kargo ücretini kim ödeyecek?

Gidiş-geliş kargo bedelleri kullanıcıya aittir.

Garanti Kapsamı ve Süresi

Garanti Kapsamı ve Süresi

Cihazınız, Kullanıcı hataları ve orijinal ambalajı olmamasından kaynaklı kargo hasarları hariç olmak üzere fabrikasyon ve üretim hatalarına karşı 2(iki) yıl sınırsız garanti güvencesi altındadır.

Ödeme ve Seçenekleri

Ödeme ve seçenekleri

 Firmamızdan sipariş edeceğiniz ürünlerin ödemesini aşağıdaki şekillerde yapabilirsiniz :

  • Kapıda Nakit Ödeme
  • Kapıda KK Ödeme
  • Mail Order ile Taksitlendirme (Axess , Finans ve Bonus özellikli kartlar , güncel liste için satış temsilcinize sorunuz) .
  • Hesaba Havale

Ürün İade ve Değişim Politikası

Ürün iade ve Değişim Politikası

Şirketimizde Fatura tarihinden itibaren 7(yedi) gün içinde ürün  iadesi mümkündür.


İade için kargo bedelleri kullanıcı tarafından karşılanır, ve ürün tüm donanım,aksesuarları ve ambalajıyla olmak şartıyla kabul edilir.
 
Ürün değişimi için aynı arızanın 2(iki)’ den fazla tekrarlanmış olması gerekir.